Pirmasis restoranas ir pirmieji žingsniai

Padaveju apranga

Nemaža dalis pradedančiųjų verslininkų, kurie įsteigia savo pirmąjį restoraną, žvelgdami į labai didelio populiarumo sulaukusius restoranus ima manyti, kad jie savo sėkmę pasiekė ypač paprastai ir nesudėtingai. Tačiau toks požiūris galiausiai priveda prie didelių klaidų. Jokiu būdu nereikėtų atsipalaiduoti ir manyti, jog viskas yra labai elementaru. Restoranų verslas yra labai nuožmus – jame galioja labai griežtos taisyklės, kurių būtina laikytis, jei norima sukurti sėkmingą restoraną. Todėl jei ir jūs visai neseniai atvėrėte savo pirmojo restorano duris, pats metas prisiminti šiuos naudingus patarimus.

  • Žvalgykitės, ką daro ir ką keičia jūsų konkurentai. Net jei jūsų idėja yra labai originali ir išskirtinė, tai tikrai nereiškia, kad jūs neturite konkurentų. Konkurentais jums yra absoliučiai kiekvienas restoranas, kavinė, baras ar užkandinė. Jei žmonės ieško kur ir skaniai pavalgyti – jie turi labai didelį pasirinkimą, todėl svarbu, kad darytumėte viską, jog galutiniu vartotojų pasirinkimu taptumėte būtent jūs. Tam verta nuolatos stebėti konkurentus ir stengtis juos pranokti, vartotojams pasiūlant patrauklesnius pasirinkimus.
  • Investuokite į savo personalą. Ir šiuo atveju kalbame ne tik apie gerą jūsų restorane dirbančių darbuotojų atlyginimą. Kalbame ir apie jų kvalifikacijos kėlimą, aprangą, įvaizdį ir kt. Viskas yra svarbu, kad yra susiję su jūsų personalu. Jūs turite pasistengti, kad kiekvieną dieną jūsų personalas būtų tinkamai pasiruošęs, pasitempęs ir susikoncentravęs. Todėl svarbi ne tik virtuvės personalo ir padavėjų apranga, tačiau taip pat ir jų profesionalumas bei psichologinė būsena.
  • Įsiklausykite į savo restorano lankytojų nuomonę ir įžvalgas. Nemaža dalis restoranų savininko to nebūna linkę daryti, vadovaudamiesi nuomone, kad jiems pakanka klientų, kuriems patinka tai, ką jie siūlo. Tačiau jei norima pritraukti kuo daugiau klientų, tokį požiūrį reikėtų pakeisti. Pasistenkite įsiklausyti į tai, ką sako jūsų lankytojai. Ir nors puikiai suprantama, kad kiekvieno vartotojo skonis ir keliami reikalavimai labai skiriasi, kiekviena nuomonė ar patarimas yra labai svarbūs.
  • Rūpinkitės jaukia restorano atmosfera. Lankytojai į jūsų restoraną ateina ne tik tam, kad skaniai pavalgytų, tačiau ir tam, kad atsipalaiduotų jaukioje, ramioje ir šiltoje aplinkoje, todėl užtikrinkite, kad jiems nieko netrūktų.