5 priežastys valgyti pusryčius

Pusryčiai – tai bene svarbiausias dienos valgymas, kurio metu organizmą pamaitiname po nakties badavimo. Kol jūs miegojote organizmas visą suvartotą energiją sunaudojo bazinei medžiagų apykaitai t. y. kūno temperatūrai, raumenų tonuso palaikymui, širdies darbui, kraujo apytakai, kvėpavimui, virškinimo procesams, mąstymui ir t.t.

Todėl ryte atsikėlus yra būtina pavalgyti, kad maistinių medžiagų deficitas nepakenktų Jūsų savijautai ir, žinoma, sveikatai. Jeigu galvojate, kad deficitą atstatysite dienos metu, tai labai klystate. Tad jūsų dėmesiui pateikiame net 5 priežastis, kodėl kiekvienam verta pradėti savo dieną nuo sočių pusryčių ir jokiu būdu jų nepraleisti. Tad pradedam:

1-oji priežastis valgyti pusryčius yra ta, kad tai padeda pagreitinti metabolinius procesus. Tai reiškia, kad virškinimas dirba žymiai greičiau, ir mažėja rizika nutukti, padeda sumažinti didelio alkio jausmą dieną. Jeigu norite pasitikrinti savo dabartinį nutukimo laipsnį ar pamatyti to rizikas, siūlome pasiskaičiuoti savo kūno masės indeksą internete. Paprasčiausia ir patogiausia KMI skaičiuoklė yra ta, kurią sukūrė Sportuojantys.lt komanda. KMI skaičiavimas yra smagus užsiėmimas. KMI formulė yra nekintanti. KMI skaičiuoklė vyrams, moterims, paaugliams, tinka vienodai. Svorio indeksas yra itin svarbus akcentas, parodantis jūsų sveikatą ir energijos lygį, tad vertinkime šį rezultatą itin rimtai.

2-oji priežastis, kodėl turėtumėte kasdien valgyti pusryčius yra ta, kad tai sumažina kenksmingų cholesterolinių junginių kiekį.

3-ioji priežastis pusryčiams valgyti yra ta, kad jie  gerina kraujo sudėtį: iš dalies užkertamas kelias trombocitams sulipti, o tai sumažina infarkto ir insulto riziką.

4-oji priežastis yra ta, kad pusryčiaujantys žmonės rečiau kenčia nuo akmenų susidarymo tulžies pūslėje, cukrinio diabeto, aterosklerozės, aukšto kraujospūdžio.

5-oji priežastis, kodėl reikėtų kasdien valgyti pusryčius ir jų jokiu būdu nepraleisti yra ta, kad ankstyvas valgymas suteikia energijos pirmai dienos pusei, pašalina mieguistumą ir apatiją, pagerina bendrą savijautą ir nuotaiką. Pusryčiaujančių žmonių aukštesni intelektiniai gebėjimai, jie geriau sutelkia dėmesį ir koncentruojasi.

Tad apibendrinant, verta priminti, kad būtent pusryčiai yra vienas ir naudingiausių ir svarbiausių dienos valgymų. Pusryčiai nusipelno didesnės pagarbos ir pripažinimo. Didelė klaida būtų praleisti pusryčius ir pradėti savo valgymo ciklą tik nuo pietų laiko, kadangi tas gali privesti prie kūno masės indekso, t. y. KMI indekso padidėjimo ir sveikatos pablogėjimo.

Tad stebėkite svorio indekso (KMI indekso) rezultatus, būkite sveiki ir stenkitės nepraleisti pusryčių valgymo ryte!